mandag den 18. juni 2012

Chillaaaax

Hej peepz;-) idag har jeg som sædvanligt været i skole... Og glæder mig som en lille hundehvalp til det bliver ferie!!:-) yeeeeeah:-) undskyld jeg ikke har fået skrevet her på det seneste, men har haft lidt travlt:-)

LØRDAG: lørdag sov jeg riiiiimelig længe, men blev vækket fordi jeg skulle ud og købe sko til min tante og onkels bryllup på lørdag! Yaaaay:-) da jeg kom hjem fra skoshopping sad jeg og tullede lidt for mig selv... Lidt kedeligt... Men heldigvis ringede min veninde til mig, så jeg tog over til hende! Kl. 5 kom en af mine andre veninder der hed Maria:-) vi skulle nemlig til nonfirmation om aftnen:-) det var helt vildt hyggeligt, og vi fik snakket godt om alt mellem himmel og jord, hvilket vi altid gør:-) kl. 21 smuttede vi så til fest, det var skide sjovt og vi hyggede os meget, og fyrede den af på dansegulvet:-) heheeeeee:-)

SØNDAG: sov jeg til kl. Kvart over 1, der vækkede min søde søster mig Ævæv, men det var fint nok, ellers ville jeg nok ikke kunne falde i søvn om aftnen alligevel:-) men jeg skulle holde fødselsdag hos min farfar! Det var rigtig hyggelig, man får altid luksus mad hos mine bedsteforældre!:-) mig og min fætter hyggede os med slådskamp:-) hæhæææ:-)

Her om lidt skal jeg til cirkus træning:-) for anden sidste gang... Ævvvvv, kommer til at savne dem alle sammen, men håber på at se dem i min fritid:-)

Hvad laver i der ude bag skærmene?:-)
//Clara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar