tirsdag den 26. juni 2012

Daaaaaaavs:-)

Hej mennesker!!!!!:-)
Undskyld jeg ikke har fået skrevet på det seneste men er busybusy her i øjeblikket:-)

Torsdag! Var jeg i skole, efter skole tog jeg hjem til min veninde og lå og solede mig sammen med nogle andre cirkus duuuudes:-) vi skulle nemlig lave opvisning om aftnen... Er du gaaaaal jeg havde så/vabler på mine hænder... Avavaaaaavs! Efter vores opvisning skyndte jeg mig til cisv møde! Vi skulle male fastalavnstønder:-) rigtig hyggeligt

Fredag! Havde jeg fri for skole! Hvilket vr meget godt, da klassen skulle på tur til Kbh, men tog hjem efter en halv time fordi set regnede for meget, de sad derfor oppe i klassen på googlemaps og lavede byvandring:-) ahahahhaha! Jeg havde fri fordi jeg skulle i lufthavnen og sende min lillesøster til fillipinerne:-)

Lørdag! Var jeg til bryllup hos min tante og onkel, det var rigtig hyggeligt, sad på børnebordet! Ahahahhaha så føler man sig lille igen! Tihiiii:-)

Søndag! Var jeg til fødselsdag og indflytnings fest hos min bedsteveninde merle! Da jeg kom der over sad hende og 4 andre cirkusfolk, så film og åd chips... Jeg kunne i andet end at joine dem... Var simpelthen alt for træt!:-)

Mandag! Var jeg igen til fødselsdag hos merle! Men denne her gang sammen med 2650<3 det er jo som sædvanligt dejligt at være sammen med dem, og få snakket om alt! Vi kan virkeligt lave alt og ingenting sammen!

I må virkelig undskylde hvis jeg ikke får skrevet den næste måned! Men får besøg fra Indonesien her imorgen! Så skal lave en masse med hende! Men kommer med billeder når hun er taget hjem!:-)

Hvad laver i i øjeblikket?

Lige nu sidder jeg og savler over det her læææææækre billed! Muuuuums

Knus // Clara

2 kommentarer:

  1. Hej Clara :)
    Min blog har været underlig, så jeg starter en ny op, hvor jeg fortsætter hvor jeg slap på den gamle.
    Men jeg har ingen faste læsere eller noget som helst.
    Kunne i tænke jer at blive fast læser på min nuværende blog?

    mylifeonline.blogspot.com
    på forhånd tak! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. ked af at høre det der er sket med din blog! håber du får styr på det hurtigst muligt<3

      Slet