lørdag den 9. juni 2012

Frisøren

Hej bloglæsere!:-)
Idag har jeg været til frisøren, for at få klippet mit hår. Det var godt nok ved at være lang tid siden! Så mine spidsere var blevet lidt spaltede:-( men synes selv det blev rigtig fint, eller det kan i jo selv vuderé på billedet:-) hvad synes i om det? Vil gerne høre jeres mening!

Lige nu sidder jeg og ser fodbold:-) sorry to say, men regner ikke ligefrem med at danmark vinder kampen;-) vil selvfølgelig stadig krydse fingrer for det danske landshold!:-) GOGOGOGOGO DANMARK:D

Hvad laver i? Og skal i lave noget specielt her i weekenden?<3
Knuuuus // Clara

2 kommentarer:

  1. Hej! Har du lyst til at kigge forbi min salgsblog? :)

    http://salgsblogafcamilla.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig, undskyld det sene svar:-) havde ikke lige opdaget din kommentar:-)

      Slet