søndag den 16. september 2012

Im sick...

Hej raske mennesker:-)

Ja jeg er blevet syg, røvrøvrøvrøvrøøøøøøøv! jeg ligger med feber, ondt i halsen, og ondt i ørene:-( kan man være mere uheldig? jeg plejer ellers aldrig at være syg! sidste gang jeg var syg, er for over 1 års siden! Det mest nederen af det hele er at det kommer på et rigtig ubelejeligt tidspunkt... skal nemlig have lavet klassebilled imorgen, og til Aalborg på fredag...:-( oh no! håber virkelig på at blive rask:-)

Igår var jeg til Stormøde hos CISV, det var pisse hyggeligt, og jeg skulle have sovet der, men var ligesom syg, så måtte ikke:-) Jeg mødte min deligation, og en masse andre jeg ikke har set i herre lang tid! Om aftnen var der noget western fest, folk havde virkelig gjort meget ud af alle deres kostumer! og så stod jeg bare der i mit eget tøj, men orkede ikke lige at rende rundt som cowboy og indianer:-) Jeg fik danset, line dance, og reddet på rodeo-tyr:-) herre grineren!

 
Hvad laver i dejlige mennesker? har i fået taget klassebilled?
 
Knus // hende den syge...

2 kommentarer:

  1. Ej, hvor nederen for dig du er syg! :( Håber du får det bedre :)
    Please, følg mig! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det et herre nederen at jeg er syg... Specielt når jeg skal så meget her for tiden!:-)

      Slet