lørdag den 8. september 2012

New In // mini haul fra Århus!

Hej folks:-)
Et lille indlæg mere! Jeg købte jo lidt den dag vi var i Århus:-)

Et mini glattejern som jeg skal have med til Indonesien! Det fylder virkeligt intet, og passer godt til mit hår, da jeg har tyndt-fe-hår! Folk med langt stort tykt hår skal nok ikke købe det, da det godt kan ende med at tage lidt tid!
Det er købt i Netto og kostede 30 kr:-)

Hårmaske fra garnier:-) har ledt efter en billig en og fandt den her i netto til til 22 kr:-) har prøvet den, og synes mit hår blev super blødt og glansfuldt efter! Kan anbefales!

Har i fået shoppet på det seneste?

Knus // Clara

1 kommentar:

  1. Har næsten lige haft fødselsdag, så selvfølgelig fik jeg nogle penge, som jeg snart skal ind at shoppe med min veninde for! Glæder mig! ;D

    SvarSlet