onsdag den 26. september 2012

still sick, and getting sick of being sick...

Hej mennesker:-)

Man kan virkelig mærke at det er blevet efterår! der er jo pisse koldtt over det hele:-( jeg tændte ihvertifald op i brændeovnen idag! fordi jeg simpelthen frøs...

Ja jeg ligger stadig syg, var faktisk blevet "rask" i fredags da jeg skulle til Åalborg, men blev så dårlig om lørdagen:-( øvøv! så her i mandags smuttede jeg til lægen med min morfar, der fik jeg nogle piller som jeg skulle tage hver dag, men der var bare det at jeg fik bivirkninger af de der piller, blev svimmel, fik kvalme, og fik de sygeste mavekramper:-( øvøv det endte så med at jeg smuttede til vagtlægen igår kl. 23:-( kom heldigvis rimelig hurtigt ind, og han sagde til mig at jeg ikke behøvede at tage mine piller,  og så gør jeg det heller ikke hvis jeg får det så dårligt af dem...

Min klasse var idag til brobygning på københavns tekniske skole i rødovre, herre nederen over at jeg ikke var med, det er herre nederen at jeg er syg, kommer heldigvis med på fredag hvor vi tager på avedøre gymnasium!:-) yaaaay:-) regner også med at tage i skole imorgen hvor vi skal være med i et eller andet forsøg, hvor vi skal faste:-)

Hvad laver i dejlige mennesker?

Knus // Clara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar