tirsdag den 2. oktober 2012

My Day:-)

Hej menneskeeeeer:-)

Idag har jeg hygget med med skolen, eller hvad man nu laver der:-) min veninde alma og jeg flækkede af grin over vores lærer Casper, som havde de sjoveste bukser på:-) det var herre grineren!

Vi fik også vores aflevering tilbage i tysk, og det var gået meget godt, tror nok da jeg spurgte hende at hun sagde det svarede til et 10'tal:-) weeeee:-) Vi skal jo have vores karakterblad i næste uge!!! jeg er så spændt:D

Da jeg kom hjem fra skole tog jeg lige hurtigt hjem til min veninde Merle og spiste cupcakes sammen med hende, hun er seriøst for syg til at bage! og den smagte virkeligt FANTASTISK!!!


da jeg havde været der hjemme, skulle jeg ud og gå med min hund Aston, han er så sød! Under hele turen snakkede jeg i telefon med en af mine ynglings veninder Babette! hun er så sød, vi kan virkelig snakke om alt!

Lige nu sidder jeg ude i haven og nyder den sidste tid hvor man faktisk kan sidde udenfor... ja det er en smule koldt, men med en sweater går det jo nok!

 
Jeg har faktisk lige fået mit klassebilled! Vil i se det??
 
Hvad får i mennesker lavet??
 
møøøøøs // Clara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar