søndag den 28. oktober 2012

Teater med Farmor, søster og fætter!

Hej mennesker!
Som overskriften siger jeg var jeg i teatret idag, jeg var inde og se krummerne på vestvoldens teater! det var super godt, og var rigtig glad for at jeg sagde ja til at komme med ind og se det:-) Nogle folk synes måske det er lidt barnligt at se krummerne, men det er min barndom, mens andre har set alle disney film og aldrig har set krummerne, er det omvendt med mig, jeg har set alle krummerne! og fik nu æren af at se det på teater! OMG I LOVED IT!:D

Imorgen skal jeg i skole, men heldigvis kun til kl. 1, for vi har avis-uge, hele ugen.
Vi er med i den der konkurence:-) er der nogle af jer der også er med i den?

 
Hvad har i lavet?:-)
 
Knuuuus // Clara
 
p.s skal jeg begynde at lave OOTD (outfit of the day) igen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar