onsdag den 24. oktober 2012

Sorry...

Ja undskyld for at jeg ikke har blogget, men har været på ferie og har bare haft herre travlt! Men nu er efterårsferien overstået, det var også ret rart at se dem fra klassen igen, men hvem gad lige i skole den mandag? Ihvertfald ikke mig! Idag fik jeg tidligere du fra skole fordi jeg skulle ind til noget med min ryg. Jeg har haft rygproblemer i rigtig lang tid og vi skulle have gjort noget ved det, hende damen sagde at jeg skulle ind til hende 2 gange mere og så ville det være væk! Det ville være virkelig rart hvis det passede for har haft ondt i ryggen i 1/2 år nu, og orker bare ikke mere! Da jeg kom ud kunne jeg allerede mærke at det hjalp, men de ord tager jeg i mig igen, for min nakke og skuldrer gør for sygt ondt lige nu!:-(

Fik også købt en ny vinterjakke og sweatshirt! Skal nok lave et indlæg med det! No worry:-)

Igår var jeg i Tivoli med nogle af den fra cirkus, mega hyggeligt! Vi tog der ind for at prøve scary silden, da det jo kun er en der er der her til halloween:-( det kostede 25 kr. Ekstra men var virkelig det værd! Hvis i skal i Tivoli her snart så prøv den!!! Den er så godt!!!

Hvad har i lavet i efterårsferien? Jeg var i Ålbæk:-)

Kyyyyyys // Clara<3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar