søndag den 1. juli 2012

Bååål i haven:-)

Hej dejlige mennesker!:-)
Min interchange går skide godt! Der var lidt du ved "pinlig-tavshed" i starten, men det er blevet meget bedre nu!!!!:-)
Igår var vi på Kronborg slot, hvilket var rigtig hyggeligt, der er bare så fint der oppe, eller det plejer der at være, udsigten var ikke så god som den plejer:-( da de var igang med at bygge et eller andet så der var en del stillads:-)

Om aftnen ringede jeg til pigerne fra 2650 og spurgte dem om de ikke ville komme over til bål i haven! Det ville de selvfølgelig gerne:-) vi ristede skumfiduser, spillede kongespil, gris (eller hvad det hedder) og rundbold:-)

Nu tror jeg at jeg smutter i bad! Jeg lugter lidt meget af bålrøg...

Hvad laver i? Og har i fået sommerferie?:-)

Knuuuus // Clara<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar