fredag den 27. juli 2012

Just a idea?

Hej dejlige sommer-læsere!
Nu når sommervejret endelig er kommet, er der sikkert også en masse sommerfester i skal til!
Jeg sad lige på facebook, og så havde en designer delt et link, som førte mig videre til den her video! jeg synes selv den er helt vild sej, og nupper helt hundrede min fars skjorte her en af dagene for at prøve det! tjek den ud!


Hvad synes i om den? skal jeg ligge flere af sådan nogle "ide" videoer op på bloggen?

Sommerkys // Clara<3

4 kommentarer:

  1. Den er så fed den video! Elsker de kjoler man kan få ud af den :-)

    Kys Cille

    http://cecilie-swaggerlife.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. JA! ved ikke om det er noget jeg ville bruge til hverdag, men meget sjov ide<3

      Slet
  2. Ejj, hvor sjovt! En dag da jeg skulle sove sammen med min veninde, som gerne vil være designer, sad vi og kiggede på D.I.Y. på pc'en og så fandt vi denne her video! :D
    Anyway, mega nice video! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er herre nice:-) og meget kreativ!

      Slet