søndag den 22. juli 2012

Yaaaaaaaaaaaaay she returned!

Hej blogmennesker!
Idag har været en super dejlig dag, jeg var nemlig i lufthavnen med mine forældre for at hente min lillesøster som har været på fillipinerne i en hel måned! Mine forældre har virkelig savnet hende:-) jeg har selvfølgelig også savnet hende, men nok ikke lige så meget som dem, da jeg for det første har haft gang i min interchange, og for det andet selv har oplevet det "samme" bare i Guatemala:-) på vej hjem i bilen da hun fortalte turen var der vare flere ting hvor jeg stod, "det har jeg også!!!! Arghhhhhh" det bar vildt sjovt, totalt flashback jeg fik! Ahahahah:-) da vi kom hjem var mine bedsteforældre, faster, onkel og fætter kommet over til morgenmad:-) jeg fik en super fin gave af hende, en grøn kuglepen:-) yaaaaay! Senere på dagen sad vi og tegnede sammen. Jeg var til open Day igår og fik lavet henna, så tegnede en arm, og lavede "henna" på den! Ahahha

Hvad laver i søde mennesker? Let mé hear! Har i også været ude og rejse uden forældre før?

Knus // Clara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar