tirsdag den 31. juli 2012

Mine dage!

Hej folkens!
Dagene løber afsted, hvilket både betyder at sommerferien snart er slut, men også AT JEG SNART SMUTTER TIL SVERIGE MED MIN FAMILIE!!!!

Nå men her i søndags var jeg til "grøn koncert" eller, jeg var ikke inde i området, men sad udenfor, men det er jo lidt ligemeget, for lyden er jo det samme:-) så mig og min veninde Rikke cyklede ud i valbyparken, og hørte musiiiiik! Senere kom min anden veninde Merle, som lige var kommet hjem fra sejlferie:-)

Jeg er lige kommet hjem fra en cykelrytter med min far, vi fik cyklet 20,5 km! Hvilket jeg synes er rigligt i modvind! Plus så har jeg også været ude og løbe imorges! Jeg skal til at motionere en time og dagen! GOGOGO CLARA!

Har i været til nogle koncerter, eller festivaler? Hvilke?

Big love // Clara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar