søndag den 10. februar 2013

Circus is my passion!

Hej alle!
Undskylder stærkt min dårlige blogning de sidste par dage, men jeg har så travlt, i kan slet ikke forrestille jer hvor meget jeg har om ørene lige i øjeblikket, måske er de stressede dage ovre, da jeg idag fik lavet den årlige fastalavns forestilling til Cirkus, vi havde det lidt stramt med forestillingen i dag, men den endte ret god, vi havde dog kun haft 2 træninggange til at lave den, så den blev oveeraskende god! Lige nu sidder jeg og uploader videoer på af den på youtube, da dem fra holdet jo gerne vil se den, og min far havde optaget det, men youtube og jeg er ikke bedste venner når det kommer til at uploade ting. Jeg er normalt et tålmodigt menneske, troede jeg, for 1 video, tager det 110 min... er det virkelig normalt? og der er 9 videoer...

Min mor havde fødselsdag igår, yaaaaay, men blev nød til at gå, da jeg skulle træne til idag, haha, lidt synd, men jeg havde det sjovt til cirkus!

Her imorgen regner jeg med at tage til koncert med min veninde, vil i vide med hvem? Lover at tage billeder!:-)

*Kram Clara*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar