tirsdag den 5. februar 2013

Outlet messe! Who is going?

Hej peepzzzzz!
Så er der så sandelig outlet messe her på lørdag søndag, nøøøøøøj, det vidste jeg faktisk ikke, men jeg vil da prøve at få lokket nogle af mine veninder med, hvis de altså vil!

Der er omkring 30-80% rabat, på forskellige mærker helt fra Marc Jacobs - Converse og Cahratt
Og jeg har også læst på facebook, at vores alle sammens kære Gustavo kommer på Lørdag, hvor han sælger ud af nogle t-shirts han har lavet!

Praktisk Info!
Outlet messen foregår på: Ny Carlsberg Vej 91, 1799 København

I Kan også bare tage et kig på hjemmesiden: http://outlet-messe.dk/visitors/

Håber at se nogle af jer, hvis jeg kommer selvfølgelig!

*Kram Clara*

PÅ billedet nedenfor, kan i se hvor tap 1 ligger!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar