tirsdag den 26. februar 2013

Well this is the end!

aloha mennesker:-)
Nu gider jeg ikke mere, jeg har eller haft en lang periode hvor jeg godt har kunne lide det, og har orket at tage tid til at lave indlæg til jer, men lige i øjeblikket har jeg bare virkelig ikke gejsten for det, im so sorry, så som der står oppe i titlen, så er dette min slutning på bloggning, hvis jeg på et tidspunkt kommer til at savne det så meget, kommer jeg nok tilbage, men der kommer nok til at være en meget lang pause hvor der vil komme ingenting, da jeg jo som sagt, trækker mig ud af blogger verdenen.

Men har lige 3 spørgsmål som jeg stillede mig selv her forleden dag:

Hvorfor begyndte jeg at blogge?: Det er jo faktisk en sjov historie, jeg havde en anden blog som jeg gerne ville følge, men troede for at følge den anden blog, skulle man selv have en blog, det viste sig dog bare at man skulle have en google konto...

Hvad kan jeg lide ved det?: Jeg synes at det er et godt sted at få inspiration, men også en god måde at komme ud med sine tanker på, det der med at det på mange måder er en slags "åben dagbog", bare ude de privatere ting!

Hvorfor slutte nu?: Jeg slutter nu, fordi at jeg har mistet lysten for at tage mig tid til, at sætte mig ned og lave et ordenligt indlæg til jer, her den seneste tid har det været det jeg vil kalde "lala" indlæg, som jeg ikke selv har lyst til selv at lave, og som jeg synes er noget værre crap. Og så tager det også bare virkelig lang tid at lave OOTD, hauls, og andre billeder.

Men tusind tak for jeres tid til dem som har læst min blog, jeg har hygget mig med det!

Tak for denne gang - Clara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar