tirsdag den 5. februar 2013

Hard work, pays of!

Hej Bloggen:-)
Ved godt, at jeg i et af de tidligere indlæg skrev, at jeg havde en masse forskellige ideer til nogle indlæg, men det bliver nok desværre ikke lige foreløbig, måske i vinterferien, som er lige om hjørnet, haha, så i må lige bære over med mig! Synes dog at i havde fortjent at vide, hvad den fraværeren fra min side at skyldes!

Jeg har de sidste 2 dage være på brobygning ude på CPH West, vældig fin skole, jeg var ude og prøve fintess linjen, men, det bliver nok aldrig min førsteprioritet, da de ting som er der ude, nok ikke lige er noget af det som jeg går og drømmer om, men det er et meget hyggeligt sted, var der ude med min klassekammerat, hvilket vi begge ikke vidste vi skulle, og vi havde det skide sjovt, og fik trænet idag, og ´hygget os med at gå rundt der ude, så til dem som skal på brobygning her snart, så kan CPH West, godt anbefales.

Her sidste weekend, var jeg lørdag, til fødselsdag hos en af min mors veninders datter, Julie, som fyldte 6, yaaaaay tillykke til hende, havde dog lidt håbet på, at jeg kunne være hjemme, og se MGP, sammen med nogle af mine veninder, så vores samtale omkring MGP foregik over SMS, haha, det var hyggeligt nok, men jeg synes ikke at det var den rigtige som vandt, hans sang var bare sådan, lidt for kedelig? efter min mening altså, Hvem holdt i med?

De næste 2 dage, skal jeg til kastrup eller dragør, på brobygning, jeg skal på KTS (københavs tekniske skole), på foto linjen, hvilket jeg glæder mig kolo enormt til, da jeg godt kan lide at fotografere, hvis folket nu altså ikke lige vidste det, haha.

Jeg har lige ligget og trænet i omkring 1 time, da sommeren jo snart er på vej, hvilket betyder strand strand, og italyyyyy!

Håber i alle har det godt! og er der nogle af jer som er på brobygning lige nu?

*Krammeeeeeer Clara*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar