tirsdag den 12. februar 2013

Mads Langer og Tim Christensen på Rigshospitalet!

Hej folket.
Ved godt at jeg sagde at dette indlæg ville komme igår, men tiden løb fra mig, havde så meget jeg skulle nå at lave, desværre, så her kommer det.

Jeg var til mini koncert med Mads Langer og Tim Christensen, det var meningen, at jeg skulle have været det med min veninde, men hun var blevet syg, virkelig ærgeligt, så jeg havde faktisk droppet det, men så sagde min far, at han faktisk godt ville høre dem, så jeg tog derind med ham istedet, hvilket var super hyggeligt, jeg var ikke så meget sammen med ham, da jeg mødte Annika og hendes veninde. Annika var faktisk hende der havde fortalt mig om det, så tak anniiiiii!

Hver for sig har de jo fantastiske stemmer, og forestil jer dem så sammen! omg, man kan lytte til deres stemmer i tusinde år, man smelter helt inden i når man hører dem! Desværre spillede de kun 6 numre, men trods kulde på vej derind og hjem, var det det vær!! Og til dem som ikke var der inde og hørte dem, så bliver det vist på lørdag 20:30 på en af dr kanalerne, det hedder vist pop op eller sådan noget, er ikke sikker!


Idag var jeg jo ude og købe gave til min veninde, og fandt også en lille ting selv, kan i gætte hvad det er hvis jeg siger at det er købt i Sephora og skal i vand?:-)

*Kram Clara*






Ingen kommentarer:

Send en kommentar