tirsdag den 29. januar 2013

Bite untill you bleed

Hej bloggen.
Ved godt at mine overskrifter er lidt underlige, men den her, giver på en måde alligevel mening, fordi, her for ikke så lang tid siden, sad jeg og bed i min finger, spørg mig ikke hvorfor, og så kom jeg igennem huden, og blødte, omg, man skulle tro jeg er en vampyr. hahahahahahah!

Idag skulle mig og min veninde fremlægge i Engelsk omkring vores Indonesien tur, og det var faktisk rigtig sjovt, vi snakkede i 40 min, men det var jo også en 22 dage lang tur, og så havde vi nogle forskellige ting de kunne se, "føle", og smage, og spørgsmål, hvilket jo selvfølgelig trak lidt ud.

lige nu sidder jeg, og skriver i min lille "blog-bog" som jeg kalder den, og finder på forskellige ting, som ville være nogle sjove indlæg, selvfølgelig nogle lidt sjove nogle, men også et par challenges, og et haul!

Håber i har det godt<3

*Krammere Clara*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar