søndag den 11. november 2012

Dansk flygtninge hjælp!

Hej mennesker!
Idag har jeg været indsamler, pengene gik til dansk flygtninge hjælp, som støttede krigsramte områder i sydsudan, Afghanistan, Somalia, og et eller andet sted jeg ikke lige kan huske:-) mine 2 veninder (mia og merle) og jeg fik samlet 1123,5 kr ind, hvilket vi synes var rigtig godt gået, selv dem som måske kun støttede med 1-2 kr, har været med til at gøre eb forskel! Så tusind tak til alle dem som gav et bidrag!

Da vi var færdige med at samle ind, kørte jeg til Ballerup for at prøve konfirmationskjole, der er jo ikke så lang tid til! Skal der ud igen på torsdag, for at prøve den i den rigtige størrelse:-) glæder mig, vil ikke ligge et billed ud af den lige nu, da jeg ikke et sikker på at det skal være den, men der skal nok komme en, når der kommer et konfi indlæg:-)

Knus // Clara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar