lørdag den 17. november 2012

Woop woop!

Hej tøser!
Idag har jeg faktisk bare slappet af! Jeg kom nemlig lidt sent hjem igår, da jeg havde været til MGP nede i klubben, min lillesøster var med, og hun vandt satme!!! Hendes gruppe og hende var bare så super søde! Og det lød pisse godt:-) da jeg kom hjem og tændte for tv'et kom en af mine veninder op på skærmen, hendes far var nemlig med i her er dit liv, hun var så sød! Og så sang hendes mor også, er du gaaaal det lød pisse godt!

Idag har jeg bare slappet af, vi skulle heldigvis ikke så meget, vi regnede med at vi skulle ud og besøge min mor idag, men hun var jo så heldig at blive udskrevet! Det er super dejligt at have hende hjemme, men jeg skal lige huske på at hun ikke er frisk endnu! Hun blev indlagt med halsbetændelse, hele 3 læger havde sagt at det var den værste de havde set i mange år! Men hun er ved at blive frisk igen! Heldigvis.

Imorgen skal jeg ind og se skammerens datter, sammen med min mormor og morfar, hvilket jeg glæder mig som et lille barn der venter på sin julegave til!

Hvad laver i?

Kysssssss // Clara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar