torsdag den 29. november 2012

Syg syg og atter syg...

Hej bloggen.

Jep, jeg er syg, igen igen. Og jeg har allerede 17,9 % fravær i skolen.... Og nu er jeg syg igen... Det passer bare så dårligt! For idag (torsdag) skulle min klasse i skøjtehallen, og imorgen (fredag) skal vi have Fifa turnering i klassen, hvor bagefter, skulle jeg have været på strøget, med 2 af mine bedste veninder for at købe gave, til min veninde, som fyldte 15 igår, men holder fest på lørdag! Håber bare så inderligt at jeg når at blive rask! Folkssss kryds fingrer for mig!!!

Igår, lavede jeg faktisk et nail toturial til jer, hvor jeg viste et super sødt negle design, som er pisse let at lave, men det må i få en anden dag, for mit hoved er bare fyldt med snot! Og jeg kan slet ikke overskue noget lige nu. Man skulle tro at det er når man er syg, at man blogger mest, fordi at man har masserrrr af tid, men nej...

Ingen net kys til jer idag, da jeg smitter // Smittemonsteret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar