torsdag den 15. november 2012

My day, and new in.

Heeeey sexys!
Går det godt? jeg har det deeeeejligt:-) eller, min mor blev indlagt idag, fordi at hun har slem halsbetændelse, og ikke kunne sluge sine piller, derfor skulle hun indlægges på riget, for at få medicin igennem blodet.
Min lillesøster blev lidt ked af det over det, men jeg var meget bare sådaan, at det var nok det bedste, for vi andre har jo heller ikke sovet i 3 dage pg.a hendes larm!
Her igår havde jeg valgfag, jeg ELSKER virkelig valgfag, jeg har kost & motion, hvor ví lige nu spiller volleyball, har faktisk kun kost & motion indtil jul, men vi har fået lov til at vælge det hele året! weeee:-)

Men her i forgårs var jeg til kranius sakral (aner ikke om det staves sådan, men det er noget med min ryg!), elsker at være der inde, for når jeg kommer ud, har jeg ikke ondt i ryggen mere! men bagefter, tog mig og min veninde Cecilie ind i miss nicolai, der lå lige ved siden af, for at kigge på konfirmations kjoler. Synes der var nogle meget søde nogle, men der var bare også nogle overdrevede! Jeg er bare slet ikke til alt det der paliet, og perle pynt, det er slet ikke mig! Jeg tror at jeg ender med at bruge den kjole jeg har hængende inde i skabet, fordi jeg simpelthen synes at den er for sød! nå, men da vi havde kigget færdig, gik vi videre ned ad strøget, og kiggede i nogle butikker, hvor at i Gina Tricot, fandt jeg en super sød sweater, til 149 kr! den plejer vist normalt at koste 200, men er vist blevet sat ned:-) kan ikke lige komme med et billed da den hænger til vask;-)

Billederne her, er nogle jeg tog i mandags, da jeg kedede mig lidt:-) LOL



Knus // Clara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar