tirsdag den 27. november 2012

DIY - Fra armbånd til halskæde!

Hej ladiiiiiiiies!

Her kommer et lille DIY, som jeg lige brugte ca. 15 minutter, på her til aften! Det er super nemt at lave, og det eneste man skal bruge er faktisk, en saks, et gammelt armbånd (som gerne må have en "ekstra" snor i den ene ende!) og noget garn (ville nok anbefale noget andet end garn, men det var lige det eneste jeg havde!)

Jeg havde fået mit armbån i fødselsdags gave, det var sådan en dobbeltpakke, så brugte kun den ene!

1. Find de ting frem du skal bruge, som i dette tilfælde jo er, et gammelt armbånd, en saks, og noget snor.
2. Klip et okay, langt, stykke snor af, som du skal bruge til at sætte halskæden sammen med.
3. lav en lykke i den ene ende af snoren, hvor du skal sætte lykken i den ende med "klipsen", eller hvad man vil kalde den.
4. Tag "halskæden" rundt om halsen, for at finde ud af hvad for en størelse, halskæden skal være. Bind derefter, en knude, så halskæden sidder sammen.
5. klip resterende snore af.
6. Din halskæde er nu fæææærdiiig! wuup wuup:-)







 
Håber virkelig at i kunne bruge den til noget! Og hvis i laver den, så læg et billed på Instagram og tag mig på billedet! ville elske at se den @ClaraSkibild
 
kyssss // Clara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar