mandag den 19. november 2012

Konfirmation 2013

Hej tøser!
Hvis jeg ikke har sagt det, så skal jeg konfirmeres til næste år (13. April!!!) jeg glæder mig som et lille barn! For nu er det jo endelig min tur! Weeee! Her til aften har jeg siddet og set på kjoler, både på vero modas, monkis, nelly.com, og Lilly! Har allerede været ude og prøve en, men da jeg så billedet var jeg bare alligevel sådan lidt argggg! Kender i det? Men her til aften fandt jeg ihvertfald med masse super søde, smådyre til super billige! Jeg er ikke en af dem som vil gå ud og bruge 4000 kr. På en kjole som jeg alligevel kun kommer til at bruge 1 aften:-)

Nå men igår jeg jeg inde og se skammerens datter! Er du gaaaal det var godt! Det var sidste aften de spillede, så tror de gav den godt med gas! Synes det er en super fed sceneopsætning! Og så bruger det jo hele salen! Nøøøj! Jeg glæder mig helt vildt til der kommer en 2'er til næste efterår!

Synes i at jeg skal lave et 'konfirmationskjole for ingen penge' indlæg, hvor jeg vil give jer ideer til konfirmationskjoler?

Knuuuuuuss // Clara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar