mandag den 21. januar 2013

E S S I E

Hej bloggen.
For at være helt ærlig, så har jeg haft et par fantastiske 3 dage, lørdag, var jeg i biffen, og sammen med min bedste veninde, for at se de urørelige, som er en fantastisk film, den er måske på fransk, men god er den, både sjov, og meget rørende! Ville råde jer til at tage jer tid til at tage ind og se den, sammen med en ven eller veninde! søndag, lagde jeg ud med at tage til gudstjeneste oppe i den kirke, hvor jeg skal konfirmeres, bagefter, smuttede jeg hjem, og skypede med en masse af dem fra Indo, super hyggeligt! har savnet dem så meget, da jeg så havde skypet med dem, tog jeg i teater, med min bedste venindes mor, vi var inde på det ny teater, og så love never dies, som jo er "anden" udgave af phantom of the opera, fantastisk forrestilling! nøøøøj den var god!

Idag, har jeg hørt en masse fremlæggelser, og jeg skal selv fremlægge imorgen, omkring menneskerettigheder, som er et fantastisk emne, mener det, hvis i får et overemne hvor i kan vælge menneskerettighederunder, så gør det! Da jeg kom hjem fra skole smuttede jeg hjem til Merle, og øvede vores fremlæggelse imorgen, håber virkelig at det går godt! Da vi havde fået øvet, ringede vi til en anden veninde, og smuttede op i centret, da jeg skulle købe en negleforstærker, fordi efter jeg er kommet hjem fra indonesien, er mine negle begyndt at flække... så nederen! men vi smuttede på cafe, og fik snakket om alt mellem himmel og jord, elsker virkelig de to!<3

Håber i har det godt! *kys Clara*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar