lørdag den 12. januar 2013

Julegave til jer!

Hej mennesker!
Så kom den endelig som lovet, jeg har ventet på det i lidt tid, og havde endelig tid idag:-)

Jeg havde siddet og kigget lidt, inden jeg tog afsted, på forever21's hjemmeside. Og havde set den, derinde, i kan jo selv smutte ind på forever21's hjemmeside, og net shoppe lidt her, men skynd jer lidt, der er nemlig udsalg lige nu! Nå, men jeg smuttede i forever21 i Indonesiens største shopping mall, Grand Indonesia, og da jeg så så tasken var jeg bare woooooow, det skal være den!






For at deltage skal du:
1. Svare på spørgsmålet: Hvilket shopping mall har jeg købt tasken i?
2. Dele min blog.
3. Blive fast læser
4. Skrive en kommentar med dit svar, navn og Email adresse.

Jeg vil sende en mail til vinderen! Som vil blive trukket om 2 uger!


Håber i har lyst til at deltage!
Held og Lykke

*Clara*

3 kommentarer:

  1. Grand Indonesia
    Rikke Christensen (You know)
    rikke@muslingevej.dk

    SvarSlet
  2. Grand Indonesia
    Cecilie Dræbye
    c-cille@live.dk

    Fed taske Clara mus<3
    Http://ceciliesdraebye.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  3. Grand Indonesia
    Olivia Leth Jakobsen
    olivia.leth@gmail.com

    Elsker Forever21 har selv en hel del ting. :-) Super butik!

    SvarSlet