onsdag den 23. januar 2013

Training is the new black

Hej sødeste!
Jeg håber i har det godt, jeg har haft min sidsteprojektuge, hvor jeg allerede får mine karekter imorgen, siger de. Jeg synes at det er gået okay, jeg fremlagde jo igår, men efter skole, tog jeg direkte med mine 2 veninder til københavn, vi skulle ind og have min venindes mobil/iphone repareret, hun havde fundet et sted, hvor man kunne få skærmen fikset, hvis den var i stykker, men også få den lavet i en anden farve end sort og hvid, så hun fik den i rød, det var faktisk mig, som havde fortalt hende, at den røde farve var mega cool, og da hun så så den inde i butikken, var vi bare alle 3 omggggg, de havde dog ikke home knappen i rød, hvilket var okay, imens den blev fikset, smuttede vi en tur på baresso, og drak en kop kaffe, det er faktisk også dem jeg var på cafe med i mandags, så vi kan bare snakke om alverdens ting!

Idag efter skole, troede jeg at jeg skulle til volleyball, men min lærer havde skrevet til min træner, at der ikke var noget idag, så istedet smuttedejeg hjem, gik med min hund, og lavede lidt hjemmetræning, med nogle forskellige ting fra youtube, apps på min ipad, og mit eget styrketrænings program, man føler sig bare altid så god efter man har trænet, elsker det! Og imorgen tager jeg til cirkus, og på lørdag, skal jeg træne med mine 2 veninder, som jeg også var på cafe med, hahahah, jeg håber på, at de også hjælper mig med at lave mad til når de andre, kommer senere på dagen:-)

*Knus Clara*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar