fredag den 18. januar 2013

V O U G E

Hej dejligste:-)
Idag, har været en fantastisk dag! Merle og jeg har ikke blot afsluttet vore projektopgave, men vi har sku også Skypet med nogle af de fantastiske indonesere, faktisk en del af dem, 5 ud af 8, hvilket jeg sku synes er rimelig godt gået:-)

Min egen partner, skypede jeg med i 3,5 time, hold da op jeg har savnet hendes mærkelighed:-) hahahaha! hun er for dejlig:-)

Jeg har lige siddet, og læst, på en af min ynglingsbloggeres blog, nemlig Christina Jørgensen, som har bloggen ved navn "black coffee black clothes" jeg elsker den så meget! Hendes indlæg er, en del af dem, meget rørende, hun har fx, lige skrevet et rimelig langt et, omkring sin far, hvor jeg sværger, jeg begyndte at få tårer i øjnene, det var bare så smukt skrevet! i burde virkelig gå ind og kigge på hendes blog, og som et bonus, har hun en meget inspirerende stil! så credit til hende!

Her om lidt, vil jeg finde mit Vouge blad, og en kop te frem, og sætte mig til at læse det igennem, jeg er så vild med Vouge, nogle af mine veninder synes måske det er lidt små underligt, men det er jeg sku ligeglad med, Vouge er det bedste.

Husk i kan stadig deltage i min julegave til jer! her<3

Håber i har det godt
*Kram Clara*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar