tirsdag den 1. januar 2013

Godt nytaar!

Hej soedeste:-)
Jeg kan simpelthen ikke lade vaere med at blive ved med at kigge paa den super laekre sag, jeg har taenkt mig at give til en af jer i julegave!

Igaar var det jo Nytaars aften, og jeg var saa heldig at holde den med hele min deligation, baade Indoneserne, og danskerne. Indoerne, er ikke helt vildt vant til at feste ligesaa meget som os danskere, gjorde, eller gor, da nytaar for dem bare er, jaaaa kl. er 00:00, nu kan vi godt smutte i seng agtigt, men saadan blev det ikke for vores sode Indo venner iaar, de fik lov til at feste igennem. Mig og nogle andre havde aftalt at vi ville holde os vaagne til kl. 06:00 Indonesisk tid, da det jo er der hvor danskerne hopper ind i det nye aar, men det endte med at vi var 5 mennesker, 4 danskere, og en Indoneser, som holdt det, en anden dansker, som by the way, ogsaa har fodselsdag idag, som vi havde lovet at vaekke kl. lidt i 6 saa vi kunne onske hinanden godt nytaar.

Haaber jeres aften var noget saerligt, det var min ihvertifald!

Her imorgen smutter jeg til Bali, i 4 dage, saa jeg skal op kl. 3 i nat, og jeg har vaeret vaagen i 31 timer nu, da jeg havde besluttet mig for at smutte i seng naar jeg kom hjem, men ligepludselig, saa fik jeg bare herre meget energi, saa kunne virkelig ikke sove, tror det er min overtraethed, jeg korer paa nu!

Kys // Clara



Bali im on my wayyyyyyy!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar