lørdag den 19. januar 2013

Indonesia - My trip.

Hej Bloggen.
Synes at nu hvor jeg er blevet færdig med projektugen, har jeg bare ingenting at lave, så ibliver bombaderet med indlæg, hahahahah:-)

Jeg har jo lige været i Indonesien som i nok ved, og tror, at det er svært at skulle beskrive turen med ord, da CISV virkelig har været en stor del af mit liv så længe, jeg har ikke blot haft en masse fantastiske oplevelser med dem, men har også fået en lifechanger, hvis jeg ikke havde været i CISV, så tror jeg, helt alvorligt, at jeg havde været i en anden retning i mit liv, på et andet spor. Ikke blot mit engelsk har jeg fået ind på en anden måde, men også kulturelle oplevelser, fattigdom, og religion, har man virkelig fået ind og mærket helt tæt på kroppen. Man har fået det lettere ved at komme tæt på folk.

Hvis i ikke allerede vidste det, så da jeg var 11 år, tog jeg første gang ud og rejste med CISV, nemlig 1 måned til Guatemala, som ligger nede ved mexico, jeg fik en masse ud af det, mit engelske blev forbedret gevaldigt, og jeg fik venner over hele verdenen, men tror desværre, at man i en alder af 11 år, er lidt for ung til at forstå hvad det er der sker, oplevelsen var fantastisk, men nogle af de aktiviteter, er bare for svære til at få proppet ind i en 11 års hoved. Jeg er dog dybt taknemmelig over, at min mor og far gav mig både den tur, men også min tur til Indonesien! Jeg kan ikke sige tak nok!<3

Tror det er lettere hvis i får nogle billeder, at forstå hvad det er jeg har lavet, og CISV kan i få at vide hvad er på et andet tidspunkt, da det nok kræver en lidt længere forklaring.

Håber i har det godt derude folkens! - Clara





































2 kommentarer:

  1. Jeg er indoneser (staves??) Hehee ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor nice! Indonesien er et fantastisk land! Det kan du sku være rigtig stolt af at komme derfra!

      Slet