fredag den 18. januar 2013

White Peppermint Mocha - STARBUCKS

HEY COFFEELOVERS!
Hvis i ikke allerede vidste det, så er jeg obsessed(!!!) med kaffe... oh yeah, men jeg sad på min beautylish, som i by the way skal downloade, da det er en super beauty app, hvor jeg fandt en video, med min absolut favorit udlanske blogger, Bethany Noelm... i freaking love her, hun er bare fantastisk, men, hun har lavet en opskrift på STARBUCKS! White Pebbermint Mocha, som jeg er in looooove med, jeg har ikke prøvet at lave den selv endnu, men skal helt hundrede prøve det snart! Jeg synes bare at i skulle prøve! SÅÅÅ good luckkkkk<3

What you are going to need!
-Vand 250 ml
-Mælk 250 ml
-Kaffe (En der opløses i varmt vand) 2 tsk, eller hvad man lige føler for
- 8-9 Pebbermynte bolsjer
-flødeskum

1. Varm din mælk i mikrobølgeovnen, i omkring, 30 sekunder, eller bare indtil, at den er varm/lunken, den skal ikke være kogende!

2. Kog dit vand

3. Når vandet er kogt, bland mælken, og vandet sammen, i den kop, som du har tænkt dig at drikke det af.

4. Bland de 2 tsk af kaffe, ned i mælkevand blandingen, og bland det.

5. Tag dine bolsjer, og put dem op i en skål, derefter, putter du dem i mikrobøljeovnen, for omkring 45 sekunder til 1 minut, bolsjerne skal bare smeltes!

6. Når bolsjerne er smeltet, hælder du det smeltede pebbermyntebolsje masse i drikken, som forhåbentligt stadig er varm!

7. Mix det, og put lidt flødeskum på toppen, bare for at få det til at minde endnu mere om starbucks udgave af det

Håber i vil prøve den, og hvis i gør, så send et billed af den til mig på Instagram hvor jeg hedder @ClaraSkibild

*Kram Clara*

P.S i kan stadig nå at deltage i min give away http://the-life-as-clara.blogspot.dk/2013/01/julegave-til-jer.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar