lørdag den 5. januar 2013

Leaving on a jet plane.

Hej mennesker.
Så kom jeg hjem, hvilket betyder, at jeg nu endelig komme igang med at blogge ordentligt igen.

Det var virkelig mærkeligt at komme hjem, ogflyveturen var bare alt for lang, eller jeg som det meste af vejen, men flyveture er bare ikke særlig sjove.

Vi holdte noget som hedder Farewell party den dag vi tog hjem, hvilket var virkelig latterligt, fordi vi kun havde et par timer, og så skulle vi i lufthavnen, vi nåede dog lige at holde det som hedder candlelight avtivity, hvor man alle får et lys, og så går lyset ligesom på runde, og alle får lov til at sige noget til sin partner. Jeg tror seriøst aldrig at jeg har grædt så meget, det var forfærdeligt! alle de søde ting der blev sagt, og bare selve turen i sig selv, har betydet så meget, og er virkelig en ting som fylder meget, og vil komme til at sætte præg på min fremtid!

Regner med at jeg kommer til at lave et indlæg med billeder om min tur senere, men jeg har virkelig meget jetlag... synes bare lige at i skulle vide at jeg er kommet godt hjem!

Kysssss // Clara

P.S min julegave til jer, vil komme her om ikke så længe, så stay tuned!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar