onsdag den 9. januar 2013

jetlag is almost killed.

Heyyyyyyy.
Idag, har jeg haft en hyggelig dag, eller først var der jo lige skole, hvor jeg var til volleyball for første gang i 3 uger, kan godt mærke at det er lang tid siden! for pokker da, man skal lige igang igen..., men bagefter, smuttede jeg hjem til min veninde, som jeg var ude og rejse med, i har nok hørt om hende før, da det er min delige bedste veninde Merle, lidt senere kom min anden veninde Nanna, og hendes så nuttede(!!) hund Hubert. Det er første gang jeg mødte Hubert, da den er rimelig, ny, hun har ikke haft den i særlig lang tid siden, og den er simpelthen så grim, at den er nuttet, det er helt vildt, og så har den så mange deller, men det har alle british bulldogs vel, har de ikke?
 
Jeg kan mærke her til aften, at det var super godt at komme igang idag, da jeg igår, bare rente rundt som et søvn monster, jeg var totalt nede på energien, men det var jo også dagen efter at jeg kom hjem. Her til morgen var jeg stadig helt busted, men fik mere og mere energi som dagen gik, og efter et par timer sammen med mine veninder, kom det fuldt igen. yayyyyy!
Så dagens tip er: for at komme af med jetlag, drik kaffe, og vær sammen med veninder!
 
Om lidt vil jeg sætte mig ned foran tv'et, sammen med min familie sammen med min familie, og se det der om mobning, det synes jeg faktisk også at i skulle, da det på en eller anden måde er noget som er i alles liv, men i forskellige grader, og så kan det jo være en øjenåbner for nogle! who knows? jeg har ihvertifald tænkt mig at sidde med en kop te, og putte med min muts foran tv'et.
 
Lørdag vil min julegave til jer blive afsløret! 
 
*kys Clara*
 
p.s imorgen har min far fødselsdag! weeeeee

Ingen kommentarer:

Send en kommentar