lørdag den 1. december 2012

1 December - Winterlicious

Hej folks!
Yes, så blev det den første december! Og jeg kan love jer for, at den bliver herre fed, hvis i kommer til at følge med i min julekalender, for jeg har allerede planlagt en masse super fede ting til jer, som jeg regner med i kommer til at synes er fede!

Nå men første indlæg kommer til at være et "winterlicious must have" som er et indlæg der handler om ting, som man skal have, for at komme igennem julen!

1. Ting er en ansigtscrem, som er super vigtig, da det er en meget kold tid, som gør at Don hus bliver meget tør:-(
2. Sweatre! Man skal være ejer af en sweater før man kan komme igennem julen! Det skal man bare!
3. Neglelak, jeg ved ikke om i har det på samme måde, men jeg synes at mine negle, tit bliver meget grimme at se på, så det gemmer jeg for det meste, med et super sødt negledesign!
4. Læbepromade, ens læber skal også plejes, og det gør jeg med min nye røde EOS!
5. Striksokker, der findes Intet bedre end striksokker her om vintren, det holder tæerne dejlig varme! Jeg er så heldig at mine er hjemmelavede!:-O
6. Hue(r) er super dejlige, da selv min korte gå tur i skole, er kold for ørene, og det er sådan så det faktisk gør ondt! Det hjælper huen på!
7. Termokop, har jeg tit med i skole, det er super rart med noget varmt nede i halsen, og hvis man har ondt i halsen hjælper det jo også imod det!
8. Kakao pulver, når man kommer hjem fra skole, er det dejligt med en kop dejlig varm kakao nede i maven! Synes jeg!


I skal huske på, at dette er ting som jeg synes er vigtige, det kan jo være at der er ting i synes ikke skulle være på, eller at der mangler noget! Kom med et input nede i kommentaren!

Winterlicious hilsner // Clara

P.s lagde i lige mærke til at jeg holder det indtil videre med at komme med indlæggene på dagen!!! Håber super meget at jeg holder det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar