søndag den 16. december 2012

Winterlicious - 16. December.

Hej bloggen.
SÅ ER DET IMORGEN!!! ejjjj jeg er så spændt, har bare ventet på det så længe, og nu sker det endelig!

Idag winterlicious kommer til at handle om stoppet næse, jep, en rimelig underlig ting at skrive om, meeeeen, jeg har jo selv lige ligget syg, og lige der hvor jeg lå syg, var de dage hvor jeg havde en masse ting jeg skulle ordne... Nå, men min mor hun havde snakket om min sygdom med hendes kollega, som havde en super smart måde at komme af med snottet næse på! Det er hvor man laver et kammilete dampbad, stikker hovedet over dampen, og ligger et viskestykke over sig, og ja, det er super ubehageligt de første 2 minutter, men man vænner sig til det, og så hjælper det sygt meget!

Det skal du bruge:
2 kamillete breve
en "balje" med kogende vand
og et viskestykke.

1. Start med at koge vandet.
2. når vandet er kogt, put de 2 te breve i det kogende vand.
3. stik hovedet over dampen, og put et viskestykke over hovedet.

Sid der i omkring 10-15 min, eller bare indtil at vandet ikke er brændende varmt mere. Gør det ca. 2-3 gange daligt, og d stoppede næse vil være hurtigt væk!

Tro mig, det hjælper efter man har gjort det!

-Clara





Ingen kommentarer:

Send en kommentar