søndag den 9. december 2012

Winterlicious - 9. December

Hej bloggen.
8. December var jo om hår, så hvorfor ikke lave en om hud nu! Alle de ting som jeg nævner nu, er ting som jeg bruger, og gør.

1. Drik vand, da det er med til at give mindre urenheder.

2. Mandler, aner ikke om det hjælper, men har hørt fra min veninde at det skulle hjælpe, så jeg spiser en håndfuld mandler om dagen, og det kan jo ikke skade, da mandler er super sunde!

3. Brug ansigtscrem, helst hver morgen, da det fugter huden, og er med til at give den en glød, så huden ikke bare ser så kedelig, og tør ud.

4. Ansigtsrens, rens gerne ansigtet, med en ansigtsrens, som helst passer til din hudtype.

5. Brug gerne ansigtsmaske, en gang om ugen, det åbner alle dine "porer" (tror jeg nok det hedder), og er med til at lufte huden.

6. Jeg bruger også en bumsecrem, som jeg har købt på apoteket, den er vildt god, og jeg ville klart anbefale, at købe en bumsecrem, hvis du er træt af at have bumser...

-Det skal lige siges, at jeg ved nærmest intet om hud, og det her er ting som jeg gør, og som jeg synes hjælper, det kan jo godt være at i har en anden mening.

Har i en speciel rutine i kører?

kyssss // Clara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar