fredag den 7. december 2012

Winterlicious - 7. December.

Hej Bloggen.
Tiden går jo så super hurtigt! og der er kun 10 dage til jeg tager til Indoland (indonesien) glæder mig som et lille barn der venter på sin julegave juleaften!

Nå, men, idag, vil jeg vise jer hvordan i laver denne fantastiske lipscrub, har prøvet at lave den før, hviket er ved at være lidt lang tid siden, men tror snart jeg skal have laveten igen, da den er overaskende god, i forhold til hvad jeg faktisk havde regnet med! Jeg har fundet den video som jeg brugte, deri er alle informationerne om hvad i skal bruge, og hvordan man gør det! Det skal lige siges, at den holder sig ikke for evigt, så i længden bliver den lidt hår, og tør!
 
Her om lidt smutter jeg til Amager, hvor jeg skal på weekend, med den organisation, som jeg også skal ud og rejse med, så det kan godt være at indlægget for imorgen, først kommer i overmorgen, så sorry på forhånd!
 


Knusssss // Clara

P.s ved ikke om i har set det, men jeg har endelig, fået min blog på Bloglovin' ved hjælp af min fantastiske veninde Cecilie, så i kan gå derind og followe mig, da det er lidt lettere at se når der kommer nye indlæg derinde
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar