søndag den 23. december 2012

Winterlicious - 22, and 23. December

Hej bloggen.
De her 2 indlaeg kommer lige sammen, da jeg ikke fik lavet et indlaeg igaar, jeg er lige kommet hjem fra mini camp i vest Jawa, i en fantastisk villa, paa vores minicamp.

Idag kommer det til at handle om vores besog paa skolen, da det var noget som jeg virkelig havde glaedet mig til, og faktisk var lidt nervos paa at skulle der over, da det var en lidt fattig skole, og vi ikke rigtig vidste hvordan der var.

Det var faktisk vildt sjovt, og selvom at bornene ikke kunne snakke Indonesisk, og vi havde brug for at nogle skulle oversaette, saa var det mega sjovt. Vi havde planlagt at vi skulle lave en konkurence med dem, med nogle forskellige lege, baade nogle fra Danmark, og nogle fra Indonesien, det var faktisk vildt sjovt, fordi at vi havde siddet i deligationer, altsaa DK, Indo, og havde valgt den samme leg, en med en flaske, bare lidt anderledes end hinanden, men den samme leg. Mit hold kom paa 2 plads, vi var faktisk ret gode, synes jeg selv!

Vi havde ogsaa kobt frokost til dem, og os, men der var ikke nok, vi havde koebt KFC, 70 lunch bokse, tror jeg nok, men der var saa mange born og laerer som skulle have, heldigvis havde skolen lavet nogle Indonesiske snacks til os, som var meget anderledes, men paa en eller anden maade, smagte rigtig godt! Jeg har ikke haft mavepine endnu, hvilket jeg bare synes alle andre har, vi har 3-4 stykker i den danske deligation som er syge, rimelig crazy, og liiiiiiidt irreterende, da den ene af dem er lederen, saa hun ligger tit og sover, da hun har saa ondt, rimelig nederen.

Hjemme fra DK, havde vi alle kobt nogle gaver med til skolen, vi fik ikke se dem aabne dem, da det kun var nogle der var i skole, og de gerne ville have at alle skulle se dem aabne dem.

Jeg har desvaerre ikke nogle billeder, men skal lige havde dem fra min veninde naar jeg kommer hjem til DK.

Haaber i har det godt, og kommer til at nyde jeres jul, jeg holder jo forst jul d. 25:-)

-Clara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar