torsdag den 13. december 2012

Winterlicious - 12. December.

Jep, i know, er for sent på den, men kom rimelig sent i seng igår, da jeg havde været til møde med min dejlige InterChange gruppe, som jeg by the way, tager til INDONESIEN(!!!!) med her om 4 dage! det bliver så fedt, tiden er gået herre hurtigt, og jeg har kun pakket alle gaver og stuff like that ned... shiiiiiit, kan godt mærke at jeg begynder at få travlt, min partners mor ringede også til min mor igår, og hun lyder vildt sød, så jeg glæder mig til at møde hende!

Nå, men, jeg tænkte at nu hvor jeg har haft meget om skønhed, og pleje, hvorfor så ikke også lave et DIY (do it yourself) på hvordan man laver sin egen EOS, da den jo er rimelig meget oppe i øjeblikket, og så er det heller ikke særlig meget at man har brug for til at lave EOS'en.

Der bliver vist hvad man skal bruge i videoen!

 
Hvis i laver en, så send et billed til mig, eller lav et indlæg på jeres egen blog, ville elske at se hvad i får lavet!
 
Knus // Clara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar