torsdag den 20. december 2012

Winterlicious - 19. December

Hej bloggen
Undskyld jeg ikke fik skrevet igaar, men jeg var til welcome party, og det sluttede rimelig sent, og saa var der trafik da vi skulle hjem, saa d vi kom hjem klokken var omkring 23 eller noget i den stil.

Men det her indlaeg, kommer til at handle om de saakaldte sidste oejebliks gaver, da der jo sikkert er nogle som ikke har faaet koebt gaver til veninder, kaerster, eller soeskende endnu.

Her kommer de:
Gavekort: Der er nogle mennesker som ikke er saa glade for at faa fx. toej, da man jo ikke sel rigtig har vaeret med til at vaelge det saa hvis man ikke kan lide det, er det jo lidt ov.

Ringe: Find en fed ring fra fx. H&M, Pieces, eller andet, hvis man lige er saa heldig at finde en som man ved at ens veninde vil kunne lide.

Toej: Man kan ogsaa koebe toej, hvis man ved hvad personen kan lide, ellers kan det altsaa vaere lidt svaert!

Til jer med kaerester, saa drop bifturen, koeb hellere en butterfly, en skjorte, eller et eller andet som ikke kun er en biftur! De er nemlig ved at blive lidt gamle, og kan mere bruges hvis man maaske skal paa date eller noget, synes jeg! Hvis man vil koebe butterfly til kaersten, saa kan man goere det paa billig butterfly.dk da de har super god leveringstid, og saa skulle det ogsaa vaere rimelig god kvalitet!

Haaber i har det godt!

-Clara

P.S Resten af skriften paa min julekalender, vil blive saadan her, da jeg har nogle problemer med min ipad, saa laaner en PC.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar