søndag den 2. december 2012

Winterlicious - 2 December!

Hej dejlige mennesker!

Jeg er faktisk kommet helt i julestemmning af den her julekalender!Jeg kan ligeså godt komme ud med det, for det er faktisk lidt af en udfodring for mig at lave den her julekalender, da jeg ikke er den store jule elsker, ja jeg synes da det er en hyggelig tid, alt det der med julekalender, og man sidder og tæller ned, men kalenderlys, skrabekalender, chokoladekalender, og hvad man nu ikke har, men jeg synes bare, at julen er blevet alt for overgearet, jeg føler lidt at det hele bare handler om gaver, og at man helt glemmer den gode ting, ved at man danser rundt om et juletræ, med nogle af dem som kender en bedst, og har kendt en hele livet igennem, altså ens familie! Så alt i alt, så ville jeg faktisk bare takke bloggeren, Bethany Noelm og Johanne Kohlmetz, som fik mig til at lave denne "Winterlicious julekalender"







 
Nå, men nu til det som indlægget faktisk skulle handle om! da det er 1 advent idag, var det jo oplagt at lave et indlæg om vores adventskrans. Vi har fået lavet vores advents krans inde i valby, hos Warmdahl blomster (håber det er stavet rigtigt), det kostede 200 kr, og synes selv at den er rigtig fin, tror godt selv at vi kunne have lavet en, mindst ligeså fin, men det har vi desværre ikke haft tid til, med alt det sygdom der har været.

Har i fået lavet jer en adventskrans? send et billed af den til mig på Instagram @ClaraSkibild

Rudolf kraaaaam // Clara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar