torsdag den 6. december 2012

Winterlicious - 6. December

Hej bloggen.

Hold da helt op! tiden går jo super hurtigt, og det er allerede d. 6 december, og jeg har holdt at skrive et indlæg hver dag, indtil videre. Jeg håber ihvertifald at i kan lide at få et indlæg hver dag, jeg kan ihvertifald godt lide at lave et indlæg hver dag, da jeg både føler at det "udvikler" mig som blogger, men at det også mere giver mig lysten til at blogge!

Men, igår, fik jeg langt om længe ryddet op på mig værelse, det var ved at være på tide, efter at jeg har været syg, så stod der bare glas over det hele, og der var snotpapir alle de steder jeg kiggede, men nu synes jeg at der er blevet rigtig fint, og der er heller ikke den der klamme "syge" lugt, som der godt kan være nogle gange når man er syg, men grunden til at jeg faktisk skulle rydde op, var jo fordi at jeg skulle have pynted op! weheeee, synes det er så hyggeligt, og hvis jeg skal nå at kigge på "alt" det fine julepynt, så skulle jeg nok til at få det op.

Jeg gik ned i de gamle kasser, og fandt nogle nisser min farmor har lavet frem, og 2 engle, "huset" som der er på et af billederne, er julemærkehjemmenes julekort, som kan købes i år, jeg vil gætte på at det kan købes i de fleste butikscentre(??), men det koster ihvertifald 30 kr. og så støtter man en god sag, så hvorfor ikke?







Har i fået jeres julepynt op?

Jeg undskylder meget for roddet i sidste indlæg, men de gik vist lige lidt i koks, have ihvertifald mine proplemer med blogspot igår! Håber i har det godt.

Største knus // C

Ingen kommentarer:

Send en kommentar