tirsdag den 18. december 2012

Winterlicious - 18. December

Hej bloggen.
Undskyld at dette ogsaa bliver et rimelig nederen indlaeg, men er lige kommet til Indonesien, og er lige igang med at finde mig til rette, saa bloggen blev lige sat i 2 priotet, men et winterlicious indlaeg skal i da have.

Jeg er kommet godt frem til Indonesien, 19 timer, med mellemlanding i Doha, tog det os, jeg fik ikke sovet saerlig meget, da jeg virkelig ikke er god til at sove i fly, tog, bil og hvad der nu ellers er. Det er super hyggeligt indtil videre, og min veninde og jeg har det super godt sammen, faktisk meget bedre end da vi var i danmark, men hun foeler sig vel maaske mere "hjemme" her end i Danmark.

Imorgen, skal jeg med Karin i skole, og saa skal vi holde welcomeparty, nede i et eller andet hus:-)

Undskyld sproget, og 2 lidt sloeve indlaeg her idag, og igaar, men det skal nok blive bedre, promise!

Haaber i har det godt, og nyder de sidste dage i skole. hahahaha.

-Clara  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar