mandag den 3. december 2012

Winterlicious - 3. December

Hej Menneskeeeeeer!

Ja, jeg ligger så stadig syg, og er nu begyndt at oversue ting, så sidder lige nu og prøver at finde ud af hvad jeg mangler, til min Indonesien tur! den er jo lige ved at være på trapperne! Har faktisk møde med dem iaften, men ved ikke om jeg kommer, for ligger jo stadig syg.

10 great christmas songs!

Jeps, jeg laver en liste med 10 fantastiske julesange! og selvfølgelig, med video, så i kan høre sangen med det samme!

1. All i want for christmas is you!

2. Last Christmas

3. My only wish (this year)

4. Santa Claus Is Coming To Town

5. Jingle Bells

6. Ill be home for Christmas












7. Winter Wonderland

8. White Christmas

9. Marys boy child/ Oh my lord

10. Santa Baby














Hvilke julesang er jeres ynglings? Og hvad synes i om Winterlicious julekalender indtil videre?

Håber i kunne bruge dem til noget! Jeg vil smutte hjem til min farmor nu!

Vaskere // Clara






Ingen kommentarer:

Send en kommentar