tirsdag den 11. december 2012

Winterlicious - 11. December

Hej mine dejlige nisser!
Ej okay, hvad skete der lige der, mærkelig start alligevel, er vist kommet lidt i julehumør. Idag, vil jeg komme med et lille indlæg om mine ynglinslæbepromader her til jul, da det er en vigtig ting at bruge, fordi at ens læber, bliver meget tørre, nu hvor det er blevet så koldt, ens hud kan simpelthen ikke vænne sig til det, og jeg er virkelig en af dem, jeg får sygt tørre læber, og jeg ved ikke hvad jeg gør galt? smørrer læbepromade på  mange gange om dagen, men det er som om at kulden den er bare for hurtig iforhold til hvor hurtigt at mine læber, absuberer, læbepromaden.

1. Rosebudsalve er virkelig den bedste læbepromade jeg har prøvet længe, i lang tid har mentholatum, og EOS faktisk været mine ynglings, men rosebudsalve dufter bare bedre, og blødgør også læberne bedre. Den kan købes i Matas, og er lidt smådyr, 110 kr. tror jeg vist nok (medmindre den er sat ned), men det er virkelig pengene værd, så hvis i har problemer med tørre læber her i vintren, ligesom mig, så smut i matas og køb en rosebudsalve, det er bare verdensbedste.

2. EOS er den "nye", men alligevel gamle læbepromad, som er super porpulær i øjeblikket, jeg har allerede haft 2, både den med mint, og nu en som hedder summerfruit. De dufter super godt, og er i den der sjove runde "kugle", den er let at have med rundt. Jeg synes dog ikke at den blødgører læberne sådan langvarigt, men den er super god at have på, når man har den på, den er behagelig, og er ikke for klistret. Den kan købes i Matas, og er vist på udsalg for tiden! så skynd jer tøser.

3. Mentholatum, har virkelig været min ynglings så længe, har haft 2-3 stykker af dem, og de har været fantastiske hver gang, pigerne fra min klasse synes at det er lidt mærkeligt, da de bare normalt kun bruger den, når de er forkølede, men det gør jeg ikke. Jeg bruger den faktisk året rundt! Det blødgørende i den er langvarig, og så er den kølig og behagelig, at have på læberne, den lugter dog lidt grimt, men det vænner man sig til. Som de andre kan den her også købes i Matas, til ca. 30 kr, tror jeg vist nok det er, så den er super billig iforhold, til min ynglings.

4. Min Ben & Jerrys læbepromade, har jeg købt i Candy Mega Store på strøget, det er liiiiidt svært at få noget ud af bøtten det er i, men dufter sågodt af kage, og overaskende nok, så blødgør den faktisk læberne utrolig godt! Jeg elsker min Ben & Jerrys læbepromad, som jeg købte for 50 kr. Super billigt.

5. Bodyshop læbepromader synes jeg også er gode, og til en pris som er til at betale, jeg synes dog, at den klistrer for meget på læberne, så den er ikke vildt behagelig at have på, som de andre læbepromader, den som jeg har, er der også kommet en slags grums i, hvilket er super klamt... Den jeg købte kostede 40 kr. altså ikke på udsalg...

Har i en ynglings læbepromade

Knusss // Clara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar