fredag den 14. december 2012

New in

Hej læsere.
Her for ikke så mange dage siden, havde "nissen" lagt en lille gave i min sok, og det var den her fine kjole fra H&H, i den super fede farve bordeaux, farven har jo været på "mode" i lidt tid, hvilket man nok har lagt mærke til. Nogle folk er ved at blive trætte af den, men jeg er stadig helt vild med den, da den ikke er en helt vild skrigende farve!

Nå, men jeg fik altså den her kjole, til når jeg skal til Indonesien her på mandag, det skal være min "kirke kjole", da man skal have lidt pænt tøj i kirken, og så må man heller ikke vise for meget, og det gør den her kjole ikke.

Jeg ved desværre ikke hvad den har kosted, for da jeg hev byttemærket af, jaaaaa, så røg prisen også af, men jeg vil skyde på at den maks har kostet omkring 275 kr.





Hvad synes i om kjolen? kunne man godt tage den på i kirke:-)

-Clara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar