onsdag den 5. december 2012

Winterlicious - 5. December


Hej alle winterlicious mennesker!

 Jeg smuttede i skole, for første gang i dag, i en hel uge! det var virkelig fantastisk, da jeg var ved at være lidt træt af at glo på det lorte tv hjemme i stuen!
Nå, men nu til mit lille winterlicious sweaters! hvor jeg lidt længere nede, vil vise jer 5 sweatre, som jeg synes ser super søde ud, som som alle er rimelig billige, og så er de alle sammen, nogle trøjer, som man kan få rimelig tæt på der hvor man bor, de er nemlig fra Gina tricot, Monki, eller H&M. weuhuuu shopping, jeg skal by the way, på næste onsdag ind i monki og købe et par sko, som jeg virkelig bare savler over, de er mega fede, men skal lige ind og kigge på dem igen og bestemme mig om det skal være mine nytårs sko!

Alle trøjerne koster mellem 100 - 300 kr. kan ikke huske hvilke der koster hvad desværre.




Denne lækre sag er fra H&M, og er vist på udsalg lige nu:

Den her er jeg også helt vild med, både pga farven, men også mønsteret her! den er fra Monki
 Den her lækre sag, kommer fra Gina Tricot, og har den der røde julefarve, som alti går igen i julen. Rød er jo julens farve, er min mening!
















Den her er fra H&M's divided afdeling, og er super fin efter min mening!

Altså, nu kommer jeg jo nok ikke til at gå med sweatre så meget i år, eller jeg er begyndt, da det jo allerede er koldt, men om 12 dage (!!!!!) så hiver jeg alt mit sommertøj ned igen, glæder mig så meget! nu må vi jo se hvor meget farve jeg kan få.

Hvilken en er jeres ynglings?
 
Knus // Clara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar