lørdag den 15. december 2012

Winterlicious - 15. December

Hej sødeste:-)
NU ER DER KUN 2 DAGE TIL AT JEG TAGER TIL INDONESIEN!!!
Jeg glæder mig bare så sygt meget, savner min dejlige "partner" Karen for sygt, da hun tog afsted, manglede der bare et eller andet her hjemme. Mine forældre skal jo ikke med, så kommer til at holde jul uden dem iår, hvilket bliver lidt mærkeligt.

Nå, men her imorges, lå der en lille "kalender" gave i min sok, synes det er så hyggeligt at vågne op nogle morger, og så har "nissen" været der, min mor tror rigtigt, at vi ikke ved at det er hende der ligger gaver i sokken, så håber liiiiidt at hun ikke læser det her!

Nå, men jeg fik Essies, vinter kollektion for iår, med nogle super flotte farver, 3 neglelakker, men nogle små nogle, synes dog også at Essies neglelakker plejer at være lidt store, man kommer jo aldrig til at bruge hele bøtten! Ja, der var som sagt 3 neglelakker i, en i rød, en i meget mørkerød med glimmer, og en i sølvglimmer. Jeg prøvede den med rød glimmer i imorges, på en sort neglelak jeg havde på, og det så herre nice ud! Ved ikke hvad den koster, men i kan vel gå ned i jeres matas og finde ud af det, jeg ville gerne betale for den, for det er nogle virkelig fede neglelakker der er i!


Fra venstre af - leading lady, snap happy, og beyond crazy!

-Clara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar