fredag den 14. december 2012

Winterlicious - 14. December

Hej Folkens:-)
Idag kommer der et OOTD (outfit of the day), da jeg jo her for ikke så lang tid siden, lavede et indlæg om sweatre, som jeg bruger rigtig meget her i vintren, og som jeg gemmer væk fra på mandag af!!!!!! Nå men, denne gule sag, er min aller bedste ynglings sweater, den er behagelig, blød, og så har den bare den sygeste farve, alt er bare dejligt ved den!




Bukser: Selected femme - Trøje: H&M - Armbånd: Pernille Bülow & et fra spanien.

Har i en ynglings sweater.

Clara

1 kommentar:

  1. Hej! :-)

    Jeg har en giveawawy kørnede på min blog, hvor jeg trækker en vinder imorgen! :-) Jeg håber du vil deltage.
    http://www.rikkesunds.blogspot.dk/2012/11/time-for-give-away-and-lot-of-changes.html

    Knus!

    SvarSlet